آرشيداآرشيدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات دختری از زبان مادرش ...

ولنتاین با تو کامل میشه عشق زندگی مامان

1391/12/22 19:13
1,045 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگل مامان ولنتاین امسال با وجود تو گل خوشگل زندگی من و بابایی تصمیم گرفتیم یه شام کوچولوی ٣ نفره بریم بیرون و با هم باشیم ... یعنی این تصمیمو بابایی گرفت منم استقبال کردم ... و با هم رفتیم رستوران سوپراستار تو ولیعصر که پیشنهاد من بود چون من اونجا رو خیلی دوست دارم و قبلا چند بار رفته بودیم و غذاشم عالیه ... البته جوجه سوخاری هاش معرکه است ... یه ذرت خیلی خوشمزه هم داره که به صورت درسته مثل بلال می پزنش و با یه سری ادویه جات مخصوص که فکر کردم تو حتما خوشت میاد ..  و تو کلی با سیب زمینی سرخ کرده و مرغ حال کردی ولی اون ذرت رو دوس نداشتی ولی کلا بهت خوش گذشت به ما هم در کنار تو ... یه ماشینم بود اونجا که تکون میخورد تو رو نشوندیم و خیلی خوشت اومد نمیخواستی دیگه پیاده شی ازش ... کلی فرمون بازی کردی ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)