آرشيداآرشيدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات دختری از زبان مادرش ...

پیشرفتت تو بازی های فکریت ...

1391/12/22 19:20
1,275 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی بهت میگم برو بازی حلقه اتو بیار با هم بازی کنیم تو میگی( ?haghe ) و بعد میری میاریش ...

مکعب های رنگیتم به راحتی 2 تاشو رو هم میچینی و سعی میکنی که سومیشم بزاری روش ...

جدیدا به مداد رنگی و نقاشی هم علاقه نشون میدی و دوس داری همه مدادا رو دستت بگیری و مث من چش چش بکشی ولی چون نمیتونی و خط خطی می کنی بنابراین راضی میشی که من برات بکشم...

کلاغ پر هم که بازی مورد علاقته و خودت میگی آرشی پر؟ بعد نینای میکنی ... یعنی آرشیدا پر ؟ بعد نینای یعنی آرشیدا که پر نداره خودش خبر نداره ... هههههههههههههه

لی لی حوضک هم که واسه خودتو منو همه فامیل دوس داری انجام بدی ...

چشم گذاشتنم که دیگه استادی توش ...

موبایل بازی هم خیلی دوس داری البته من دوس ندارم زیاد تو این زمینه کنجکاوی کنی ولی خیلی دوس داری و از این و اون یاد گرفتی که با گوشی تاچ کار کنی ... و هر گوشی رو دستت میدن تاچ میکنی مثلا بری عکس بعدی ... اصلا با دکمه نمیتونی کار کنی دیگه تو ... ههههههههههههه دختر مدرن ...

گوشی تلفن را هم که میگیری دستت فورا میگی ایو ایو ... بعد کلی حرفای قر و قاطی میزنی که حتما واسه خودت معنی دارن ولی فعلا واسه ما مفهوم نیستن خوشگلم ...

هرچی که مامان دست بزنه تو هم دوس داری بری سراغ اون ... مثلا اگه هر جایی باشی و من برم تو تراس یا آشپزخونه بدو خودتو میرسونی و به هر چی که من دست بزنم تو هم میخوای همونو ... هرچقدرم میگم تو با اسبابای خودت باید بازی کنی گوشت خریدار نیس حرف حرف خودته ... منم زیاد بهت زور نمی گم دلم میسوزه ... میگم بعدها باید اینقدر زور بشنوی که ... بزار یه چند سالی هر کاری که عشقت میکشه انجام بدی ......

علاقه زیادی داری که شال مامانو سرت کنی خوشگلم ...

بهت بگیم گوشات کو ؟

بگیم موهات کو ؟

بگیم دندونت کو ؟

بگیم کلاهت کو ؟

بگیم بخند ...

 

عروسکاتم خیلی دوس داری هر وقتی می بینم بغلشون می کنی و بوسشون میدی دختر مهربونم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)