آرشيداآرشيدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات دختری از زبان مادرش ...

16 مهر 1392 روز جهانی کودک

1392/7/16 13:40
1,143 بازدید
اشتراک گذاری

یک دقیقه سکوت برای رویاهای شیرین کودکی ، که هرگز باز نخواهند گشت!

 

تاریخ من کودکیم هست

 گذشت، اما در یادهایمان جاودانه ماند

کودکی دنیاییه که مث برق و باد میگذره ... یادم میاد تو دوران کودکیم هر کی ازم میپرسید چه آرزویی داری میگفتم دلم میخواد زودتر بزرگ شم و 20 سالم بشه ... همینطورم شد زودددددد بزرگ شدم ... حالا 33 سالمه و مادر یه دختر خوشگلم ... یعنی یه چیزی فوق آرزوهام ...

دختر خوبم کودکی زود میگذره ... به قول مامانم و مادربزرگت چگونگیش مهمه ...

اینو همیشه آویزه گوشت کن عزیزم ...

اگر بخندی، دنیا با تو می خندد

شادی کنی ، مردم به سوی تو جذب میشوند

پس شاد باش و شادی ببخش

اینم کادوی من و بابایی واسه گرامیداشت این روز به تو دختر خوب و گل ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ایلین
18 مهر 92 14:00
عزیز دلم تولدت مبارک باشه ... ان قد دوستت دارم که حد نداره...


مرسیییییییییی
زینب
22 مهر 92 10:51
کاش میشد همیشه کودک بود زندگی شادی و عروسک بود آرشیداجون کادوهات خیلی قشنگن مبارکت باشه......... دلم بی نهایت برات تنگ شده، بووووووس
مامي مهرسا دردونه
29 مهر 92 11:15
عزيزم روزت مبارك و همينطور هديه هاي خيلي خوشگلي كه مامان و بابا برات خريدن .......