آرشيداآرشيدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات دختری از زبان مادرش ...

قربون اون آواز خوندنت مادر ............

1390/11/8 11:38
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان .... چند روزه یاد گرفتی واسه خودت آواز میخونی ... قربون اون صدات برم من .......... در ضمن دلت میخواد با شیرین کاریات منو بخندونی ... مثلا صداتو کلفت می کنی میندازی تو گلوت ... که من خندم بگیره اونوقت خودتم با خجالت میخندی ......... هههههههههههههههه

يه كار بامزه ديگه هم تازگيا مي كني... وقتي ميام بوست كنم ... تو هم دهنتو باز مي كني ... فك كنم ميخواي بوس كني ولي خوب بلد نيستي ... ميخواي من خوشم بياد كه تو هم دوستم داري...

قربون اون شيرين كاريات برم من كه اينقدر بامزه است...

دختر ناز مامان امروز صبح بازم داشت آواز میخوند ... تا منو دید خندش گرفت ...........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

faryal
9 بهمن 90 20:36
ghorboonet beram khale, vase mamani avaz mikhooni. azizam. boos
نسرين
16 بهمن 90 16:47
واااااااااايييييييييييييي خـــــــــــــــــدا جـــــــــــــون چه مامان ِ ماه و مهربــــــــــــــــــــــــــــــوني...

خوش به حال ِ آرشيدا


خدا حفظش كنه آفرين جون.....






خاطره
26 بهمن 90 23:19
وای قربون صدات به افتخار iran idol اینده ارشیدا خانوم
پوریا
30 فروردین 91 13:12
سلام خدا براتون نگش داره و اینده خوب و خوشی رو براش ارزو دارم . ارشیدا جون پدر و مادر بهترین موجودات رو کل جهان هستی هستند قدرشون رو همیشه بدون و دوست شون داشته باش . عاشقتم کوچولووووو