آرشيداآرشيدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات دختری از زبان مادرش ...

خانوم خانوما رفت تو 6 مااااااااااااااااااه ...

1390/11/18 13:09
1,072 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم امروز ١٧ بهمن ٩٠ وارد ماه ٦ از زندگیت شدی... خوشحالم که به نیمه ١ سالگیت رسیدی ...

دخترکم به زودی بهار میاد و هوا خوب میشه و می برمت بیرون با هم میریم گردش و پارک و ...

دوس دارم زود بزرگ شی راه بری دستتو بگیرم با هم بریم گردش برات بستنی بخرم ... فقط خدا کنه لجباز نشی چون اصلا بچه لجباز دوس ندارم و تموم سعیمو می کنم که تو دختر فوق العاده ای بشی ...

خوشمل مامانشه اين دختره ...

من كه به اين خوشگلي ... نميگي به من فسقلي ؟؟؟؟

 

با لبهاي خوشگلم به روي شما مي خندم ... حوراااااااااااااا

 

من دندونم ميخاره كيه كه منو درك كنه ؟

 

اي خدا من چرا دندون در نميارم راحت شمممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرشیدا کوچولو
17 بهمن 90 16:07
مبارک مبارک


عمه سوده
18 بهمن 90 9:32
قربون دختر خوبم برم من....آرشیدا جونم دوست دارم
خاله ماهک
20 بهمن 90 12:37
بوسسسسسسسسسسسسس به ارشیدا جونم با اون لبخند نازش . منو پسر خاله سامیار هم دوست داریم عسلم ...........
خاله شراره و خاطره
26 بهمن 90 23:20
تو همین خلاصه میشی