آرشيداآرشيدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات دختری از زبان مادرش ...

اولین ایستادن بدون کمک

1391/9/7 16:16
1,230 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم چند روزه که بدون کمک می ایستی (البته فقط برای چند ثانیه) ... و امروز که به قول وبلاگت ٩ ماه و ٢٠ روز و ١٠ ساعتته ... از صبح حس می کنم خیلی بهتر می ایستی و سعی می کنی هر دو دستت را خیلی با احتیاط رها کنی ... حتی اگه من با دستم مواظبت باشم سعی می کنی دستمو به زور از خودت جدا کنی که خودت به طور مستقل بایستی ... و بعد از چند ثانیه می افتی با باسن زمین و با خنده به من نگاه می کنی که تشویقت کنم ...............

 ای فدای اون ناز کردن خوشگلت برم مننننننننننننننننن ...

تازه گاهی وقتا وقتی می ایستی دستاتم به حالت قر تکون میدی ... خیلی قشنگ ... آفرین به دختر هنرمند مامان ....................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

saba
10 تیر 91 10:51
افرین به قرتی خانوم خودم....
خاله ماهک
14 تیر 91 13:15
افرین به ارشیدا جوننننننننننننننخاله ماشالاااااااااااا .........زود راه بیفت و مامان و ببر پیاده روی ی ی ی ی
خاله ماهک مامان سامیار
28 تیر 91 14:34
مامان خانوم وبلاگ دخترمو به روز رسانی کن دیگه ه ه ه ه ه ه ه ه ه