آرشيداآرشيدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات دختری از زبان مادرش ...

اولین کلماتی که به زبون خوشگلت آوردی

1391/9/7 16:15
974 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ... دختر نازم ... نمیدونم چه جوری از این هدیه خدا باید تشکر کنم ... تو فوق العاده با نمک و ناز داری میشی ... روز به روز شیرین تر .............

این روزا خیلی حرف می زنی البته به زبون خودت غر می زنی ... ناز می کنی ... با داد و بیداد حرف می زنی ... که همشون واسه ما شیرینن ولی بیشترشو متوجه نمیشیم به زبون خودتن ... ولی بعضی هاشو با معنی و درست ادا می کنی ... سعی می کنم همشونو کم کم به این قسمت اضافه کنم ...

به من می گی : ماما

به بابا می گی بابا و گاهی آقا

به ساعت می گی : دَعَت

به گل می گی : گول

به بابای من یعنی پدربزرگت می گی : آقّا

به برگ با کلی زور می گی : بَک

فک کنم به بیا میگی : اگه

وقتی کار بد میکنی میگم بگو مامان جون ببخشید با خجالت میگی :‌ ماما ببخ

بابا رضات بهت میگه من ممه بخورم تو هم درست مث اون میگی: من ممه بخ

تا می گیم چراغ به لوستر نگاه می کنی ... ولی نمیتونی بگی خب حق داری خیلی سخته تلفظش ...

تا می گیم ماهی به آکواریوم نگاه می کنی ... قربون اون نگاهتتتتتتتتتتتتتتت

تازگیا ما که میگیم چراق تو هم میگی اقاق ...

تا یه کار بد میخوای بکنی مث تف کردن می گم وای تولی چی می گه ؟ حواست پرت می شه و دیگه نمی کنی ... (تولی شخصیت کارتونی یه کرم کوچولو تو سی دی مورد علاقته که برات خریدم به نام با نی نی ٤ که خیلی دوستش داری) کلا این سی دی خیلی توجهتو جلب کرده و خیلی از این بابت خوشحالم با اون راحت غذاتو میخوری و کمتر مامانو اذیت می کنی ... (قابله ذکره امروز از حموم اومدم و تا اومدم بهت غذا بدم همه غذاتو تف کردی روم... هههههههههه ) ولی اشکال نداره مامان عاشقته حاضرم به خاطر تو دوباره برم حموم ... بوووسسسسسس نفس مامان

به خاله الهه میگی : إده

وقتی جارو برقی یا شارپی یا هر چیز صدا دار دیگه روشن میشه خوشت میاد و با خنده میگی إه إه ...

وقتی میخوایم بریم با هم بیرون هم تا در آپارتمانو وا میکنیم که بریم بیرون باز میگی إه إه ... فک کنم از خوشحالیته ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

khatereh
16 شهریور 91 0:49
ghoooorboone on harf zadanet beram fahat chand rooze nadidamet ama delam kheily kheily barat tang shoderasti mamanesh ax tavalodesh koo?
الهه
19 شهریور 91 0:07
الهی خاله بمیره واست...بگو خاله الهه)))
الهه
19 شهریور 91 0:12
الان داشتم اینارو واسه بابا میخوندم یهو دلش گرفت..گفت حداقل آهنگشو قطع کن،دلم براش تنک میشه ولی نیست..
مامان شهرزاد
19 شهریور 91 10:41
عزیزم وقتی میگم بگو مامان ببخشید،با خجالت نگاه میکنی و میگی بُبَخ)))منم میخوام قورتت یدم